fater fater
502
BLOG

Niemcy mnie biją! - BIS

fater fater Polityka Obserwuj notkę 15

 Protasiewicz - według gazety Bild, która podkreśliła, że to prominentny polityk PE - europoseł PO miał słaniać się na nogach i mówić do siebie. Jednak interwencję obsługi lotniska spowodował fakt, że europoseł zabrał sprzed nosa wózek bagażowy innemu pasażerowi i pobiegł z nim ku wyjściu z holu. Uciekiniera zatrzymał celnik i zażądał dowodu tożsamości. Wówczas Protasiewicz miał zacząć wyzywać celnika od „Hitlera” i „nazisty”. Krzyczał przy tym „Heil Hitler” i pytał przy tym wszystkich naokoło: „czy był ktoś z nich kiedykolwiek w Auschwitz”. Według świadka zdarzenia wykrzykiwał także po angielsku, że „jest z Unii Europejskiej”.
Na widok zawiadomionej policji, grzmotnął swój bagaż o ławkę. Jednak policjantom udało się go skuć w kajdanki i odprowadzić na posterunek policji.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/75262-nasz-news-niemiecki-bild-pijany-eurodeputowany-z-po-wywolal-awanture-na-lotnisku-we-frankfurcie-nad-menem-interweniowala-policja

 

Flughafen – Nazi-Skandal um einen der ranghöchsten Politiker Europas: Der Vize-Präsident des EU-Parlaments, Jacek Protasiewicz (46), drehte bei der Einreise im Alkoholrausch durch, legte sich mit Zollbeamten an und brüllte "Heil Hitler". Beobachtet von Dutzenden Reisenden.

http://www.bild.de/regional/frankfurt/politiker/loest-nazi-skandal-am-flughafen-aus-34850856.bild.html

 

 Protasiewicz na żywo w TVN24 - mam nagranie (dźwięk) gdzie rozmawiam z pracownikami lotniska. Na konferencji przedstawie nagranie. Reszta rozmowy to dziecinne tłumaczenia europosła złapanego na goracym uczynku.

Wypiłem tylko dwie buteleczki wina! On mi mówił "raus" i poszturchiwał. Powiedział (chyba o celnika chodziło Protasiewiczowi), że pobił Łucenkę na Majdanie!!!

Jak oni mi zrobili co zrobili, to co oni mogą zrobić zwykłemu, biednemu Polakowi -powiedział Protasiewicz. Ja tego tak nie zostawię - poskarże się w Europarlamencie.

Jaki skromny ten Protasiewicz. Nie ważna jego kariera, ważne, co by biedny Polak miał w jego przypadku.

Teraz Protasiewiczowi została modlitwa do św. Prota ( to modlitwa od Siukum Balala)

http://siukumbalala.salon24.pl/570543,modlitwa-do-sw-prota-we-frankfurcie

 

 Patronie Święty Procie mój 

Ty zawsze przy mnie stój 
Rano wieczór, we dnie w nocy 
Bądź mi zawsze ku pomocy 
By żaden we Frankfurcie Klaus 
Nigdy nie wrzeszczał do mnie - Raus ! 
Bym whisky wychlać mógł cztery szklany 
By nikt nie mógł powiedzieć żem wlany
Bym Niemców mógł pytać, tak tylko dla picu 
Czy byli może kiedyś w Auschwitzu ? 
By nigdy żaden Szturmbanfuhrerek 
Nie krzyczał otwieraj schnelle neseserek 
Bo przez nienawistne ich krzyki i spojrzenia 
Ja wojenne natychmiast mam skojarzenia 
Przez jednego z drugim hitlerka 
Przed oczyma staje mi babcia - szmuglerka 
I sznapsem żandarm rozochocony 
Szarpiący babcię za balerony

 :)

 

Zobacz galerię zdjęć:

fater
O mnie fater

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka